به همت دفتر همکاری‌های علمی و ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه علم و فرهنگ: بازدید دانشجویی از گروه مالی کاریزما و سازمان بورس و اوراق بهادار

دانشجویان رشته مدیریت مالی دانشگاه علم و فرهنگ به همت معاونت پژوهش و فناوری (دفتر همکاری‌های علمی و ارتباط با صنعت و جامعه) دانشگاه علم و فرهنگ از گروه مالی کاریزما و سازمان بورس و اوراق بهادار دوشنبه ۷ خردادماه بازدید کردند.
در ابتدای جلسه دکتر ابراهیم حاج‌خان میرزای صراف به معرفی ظرفیت‌های دانشجویی و پژوهشی دانشگاه و فرصت‌های همکاری مشترک پرداخت.
سپس مهندس فتحی مدیر امور جذب مشتریان کاریزما درباره خدمات و محصولات شرکت همچون صندوق‌های سرمایه‌گذاری کاریز، صندوق طلا و تأمین مالی جمعی شرکت توضیحاتی ارائه داد. در ادامه فرصت‌های شغلی و کارآموزی شرکت و نحوه ارسال درخواست توسط وی تشریح شد. همچنین در پایان بازدید کارت هدیه‌ای از محصولات شرکت به‌رسم یادبود به دانشجویان اهدا شد.
 در قسمت دوم بازدید از سازمان بورس اوراق بهادار، صراف به تبیین نقش سازمان و معرفی ظرفیت‌های سازمان در تالار شیشه‌ای بورس اشاره کرد و در کارگاهی دوساعته دانشجویان با مفاهیم پایه سواد مالی و نحوه سرمایه‌گذاری، خرید سهام، نحوه مدیریت مالی و مدیریت ریسک آشنا شدند.
 گفتنی است، کلیه هزینه‌های بازدید با حمایت سازمان بورس و اوراق بهادار صورت پذیرفت.
 

دکمه بازگشت به بالا