بازدید اعضای هیئت علمی از نمایشگاه خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT)

به همت معاونت پژوهش و فناوری بازدید اعضای هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ از نمایشگاه خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) در تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.
این بازدید با هدف آشنایی بیشتر اعضای هیئت علمی از آخرین دستاوردها و توانمندی‌های علمی شرکت‌های دانش بنیان مستقر در خانه نوآوری و فناوری ایران و تشویق برای توسعه همکاری اعضای هیئت علمی و دانشجویان با خدمات ارائه شده توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و این مرکز صورت پذیرفت.
در ابتدا، بازدید از غرفه‌ها و توضیح محصولات دانش بنیان توسط کارشناسان مربوطه صورت پذیرفت.
 
سپس نشستی با حضور دکتر سپهوند مشاور علمی دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و مهندس حسینی نماینده یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق برگزار گردید. در انتهای این بازدید برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ با معاونت علمی به بحث و تبادل نظر پرداختند. شایان ذکر است خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) از سال ۱۴۰۰ با همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به منظور معرفی محصولات شرکت های دانش بنیان ایرانی افتتاح شد. هدف اصلی این نمایشگاه پذیرش و بازدید هیئت های تجاری خارجی از محصولات دانش بنیان و افزایش آمار صادراتی و فروش محصولات این شرکت ها است.
خانه نوآوری و فناوری ایران دارای چندین شعبه خارج از کشور در کشورهای کنیا، استانبول، سوریه، ازبکستان، کرواسی و اوگاندا، ۲ شعبه در چین و ۲ شعبه در عراق است که به همراه شعبه مرکزی در شهر تهران جهت کمک به صادرات شرکتهای دانش بنیان ایرانی در کشور هدف در حال فعالیت هستند. 

دکمه بازگشت به بالا